Връзките на кабелите трябва да се почистват и затягат, тъй като проблемите най-често идват от зацапване и разхлабени връзки. Не забравяйте да проверите заземяването, това може да бъде последното нещо, което сте проверили но е най-лесното за поправяне. Ако акумулаторът има отвъртащи се капачки добре е да проверявате нивото на водата на всеки 6 месеца или по-често с остаряването му. Дестилираната вода е най-добра, тъй като всички примеси са отстранени и няма нищо, което да замърси клетките. Не препълвайте клетките, особено в по-топло време, тъй като при разширението си от топлината електролитът може да създаде ужасна бъркотия.
За да предотвратите корозията на клемите, уверете се, че изводите са чисти и имат добра връзка, покриване с грес или спрей за предпазване на клемите може да помогне. Ако продължавате да имате проблеми, опитайте шайби от кече и ги покрийте със смазка или дори с топчета от силициев уплътнител около основата на клемата. Корозията се дължи на киселинното пропълзяване между корпуса и клемата, както и прекомерното изпускане на газ, с подобряване качеството на съвременните акумулатори вече не виждаме толкова корозия.
Защо ...?
Този индикатор ви дава възможност да следите състоянието на вашия акумулатор лесно и удобно. • С един бърз поглед, • без да се налага да правите специални тестове, • без да отваряте дори капака на колата, ще знаете дали акумулаторът ви има нужда от зареждане или не. Достатъчно е да го включите в запалката и да дадете автомобила на контакт, без да стартирате двигателя на автомобила.
Актуатор Лабс
0 Comments
Други въпроси
Други въпроси
Не се колебайте да се свържете с нас. На разположение сме за всякакви въпроси, свързани с вашия акумулатор както и за продуктите, които предлагаме за него.