Съществуват два типа оловно-киселинни акумулатори за дълбок цикъл(каравани, двойни акумалаторни батерии) и акумулатори на автомобилния стартер(за завъртане на двигателя). Акумулаторите на стартера са предназначени да доставят бързи импулси от енергия и имат повече на брой плочи т.е. по-голяма повърхност, осигуряваща висок ток за кратък период от време. Плочите са по-тънки и имат различен състав на материала. Акумулаторите за дълбок цикъл имат по-малка моментна енергия, но са с по-голяма продължителност на доставката на енергията. Техните плочи са по-дебели и могат да устоят на голям брой цикли на разтоварване.
Не се препоръчва използването на стартерни акумулатори за приложения с дълбоки цикли, тъй като плочите са по-податливи на деформиране и разпадане на активния материал, което може да намали живота на акумулатора или да доведе до катастрофална повреда, т.е. внезапно изтощаване поради късо съединение. Можете да използвате „хибридни” акумулатори, които са междинни на стартерните и тези с дълбок цикъл.
Защо ...?
Този индикатор ви дава възможност да следите състоянието на вашия акумулатор лесно и удобно. • С един бърз поглед, • без да се налага да правите специални тестове, • без да отваряте дори капака на колата, ще знаете дали акумулаторът ви има нужда от зареждане или не. Достатъчно е да го включите в запалката и да дадете автомобила на контакт, без да стартирате двигателя на автомобила.
Актуатор Лабс
0 Comments
Други въпроси
Други въпроси
Не се колебайте да се свържете с нас. На разположение сме за всякакви въпроси, свързани с вашия акумулатор както и за продуктите, които предлагаме за него.